Skolioza

ŠTA JE SKOLIOZA ?

Skolioza je krivljenje kičme u frontalnoj ravni koja se najčešće javlja tokom naleta rasta neposredno pred pubertet.Većina slučajeva skolioze je blaga, ali neki deformiteti kičme i dalje postaju sve teži kako deca rastu.

Teška skolioza može biti onesposobljavajuća. Naročito ozbiljna kičmena krivina može smanjiti količinu prostora u grudnom košu, otežavajući plućima pravilno funkcionisanje.

Lekari ne znaju šta najčešće uzroke skolioze - iako izgleda da uključuje nasledne faktore, jer se poremećaj obično javlja u porodicama. Manje uobičajene vrste skolioze mogu biti uzrokovane usled:

• Neuromišićnog stanja, poput cerebralne paralize ili mišićne distrofije,

• Urođeni defekti koji utiču na razvoj kostiju kičme,

• Povrede ili infekcije kičme,

• Porodična istorija. Skolioza se može javljati u porodicama.

Simptomi se razlikuju u zavisnosti od stepena skolioze. Uobičajeni simptomi povezani sa skoliozom uključuju:

• jedna lopatica koja je viša od druge,

• jedna lopatica koja je izbočena više od druge,

• Rebra koja vire na jednoj strani tela dalje od druge,

• Neravnomerni lorencovi trouglovi,

• neravni kukovi,

• rotirajuća kičma,

• problemi sa disanjem zbog smanjenog područja u grudima zbog širenja pluća,

• bol u leđima.

Fizio A Plus sa mnogim iskustvima videli smo da su se ovi tretmani pokazale najkorisnijim za lečenje Skolioze Tretmani za skolioze usredsređeni su na pružanje olakšavanja bolova,i ubrzanom vraćanju u normalnom tok života.Ovo su neki od načina sa kojim možete izlečiti vaše oboljenje:

1. Elektroterapija uključuje niz tretmana pomoću električne energije za smanjenje bolova, poboljšanje cirkulacije, popravljanje tkiva, jačanje mišića i podsticanje rasta kostiju, što dovodi do poboljšanja u fizičkom funkcionisanju

2. Masaža Ako vam bolove u leđima uzrokuju napeti ili premoreni mišići, masaža može pomoći.

3. Kinezi terapija Grupne vežbe na kojima se podučavaju vežbe za jačanje mišića i poboljšanje držanja tela