SMRZNUTO RAME

ŠTA JE SMRZNUTO RAME?

Smrznuto rame je stanje koje utiče na vaš rameni zglob. Obično uključuje bol i ukočenost koji se postepeno razvija, pogoršava i konačno nestaje. To može trajati od godinu do 3 godine. Vaše rame čine tri kosti to su nadlaktica (humerus), lopatica (scapula) i ključna kost (clavicula). Postoji i tkivo koje okružuje vaš rameni zglob i koje sve drži zajedno. Ovo se naziva rotatorna manžetna ramena. Sa smrznutim ramenom, rotatorna manžetna postaje toliko gusta i čvrsta da je teško pomeriti se. Formiraju se tragovi ožiljnog tkiva i manje je tečnosti koja se naziva sinovijalna tečnost da bi zglob ostao podmazan što još više organičava kretanje.

Nije jasno zašto ga neki ljudi razvijaju, ali neke grupe su više izložene riziku kao što su:

• Ljudi od 40 i više godina, posebno žene, imaju veću verovatnoću da imaju smrznuto rame.

Osobe koje su imale produženu nepokretljivost ili smanjenu pokretljivost ramena imaju veći rizik od razvoja smrznutog ramena. Nepokretljivost može biti rezultat mnogih faktora, uključujući:

• Povreda manžetne rotatora,

• Slomljena ruka,

• Moždani udar,

• Oporavak od operacije,

Čini se da ljudi koji imaju određene bolesti imaju veću verovatnoću da dobiju smrznuto rame. Bolesti koje mogu povećati rizik uključuju:

• Dijabetes,

• Prekomerna aktivnost štitaste žlezde (hipertireoza),

• Nedovoljna aktivnost štitaste žlezde (hipotiroidizam),

• Kardiovaskularne bolesti,

• Tuberkuloza,

• Parkinsonova bolest.

Ako imate smrznuto rame, verovatno ćete osetiti tupi ili jak bol u jednom ramenu. Takođe možete osetiti bol u mišićima ramena koji se obavijaju oko vrha vaše ruke. Vaš bol bi se mogao pogoršati noću, što može otežati spavanje.

Smrznuto rame se obično razvija polako bez lečenja i to u tri faze. Svaka faza može trajati nekoliko meseci.

• Faza zamrzavanja Svaki pokret ramena uzrokuje bol, a opseg pokreta ramena počinje da se ograničava. To može trajati od 6 do 9 meseci.

• Smrznuta faza Tokom ove faze bol može početi da se smanjuje. Međutim, vaše rame postaje tvrđe, a korišćenje postaje teže. Ova faza može trajati 4-12 meseci.

• Faza odmrzavanja Opseg pokreta u vašem ramenu počinje da se poboljšava. To može trajati od 6 meseci do 2 godine.

Ako imate ove simptomi zatražite medicinsku pomoć.  Dodjite u FIZIO A PLUS da  vas pregledamo i da rešimo vaše bolove

Fizio A Plus na osnovu mnogo iskustava smo uvideli da su se ovi tretmani pokazali najkorisnijim za lečenje smrznutog ramena.

Tretmani za smrznuto rame usresređeni su na pružanje olakšavanja bolova,i ubrzanom vraćanju u normalnom tok života.Ovo su neki od načina sa kojim možete izlečiti vaše oboljenje:

1. Shockwave terapija  jedna od najefikasnijih načina za lečenje sindroma smrznutog ramena.

2. Elektroterapija uključuje niz tretmana pomoću električne energije za smanjenje bolova, poboljšanje cirkulacije, popravljanje tkiva, jačanje mišića i podsticanje rasta kostiju, što dovodi do poboljšanja u fizičkom funkcionisanju.

3. Ultrazvučna terapija kao vid dubinskog zagrevanja tkiva u cilju poboljšanja metabolizma tkiva i bržeg proticanja molekula.

4. Lasero terapija koja dubinski prodire u tkivo i podstiče regeneraciju.

5. Magneto terapija kao sjajan način regeneracije tkiva koji ima sposobnost pojačavanja dejstva ostalih procedura.

6. Kineziterapija  Vežbe  za jačanje mišića i poboljšanje držanja tela.

U Fizio A Plus nudi mešavinu svih lečenja da bi brže      došli do ​rezultata i što pre se vratili svakodnevnim aktivnostima