TECAR TERAPIJA

ŠTA JE TECAR TERAPIJA ?

Tecar terapija je visoko napredni tretman koji potiče iz Francuske, Italije i Španije. Tecar se retko može naći u klinikama ovde, što nas čini ponosnim što smo jedinstveni stručnjaci za upotrebu ove napredne tehnologije. Rezultati ovog tretmana su brzi  i naučno dokazani.

Tecar je energetska tehnologija koju fizioterapeuti na stručan način aplikuju i koja promoviše brži funkcionalni oporavak.

Energija tekara (struja visoke frekvencije) veoma je popularna kod sportista i mnogih drugih pacijenata u Fizio A Plus zbog svojih terapijskih prednosti.

Tim iz Fizio A Plus koristi Tecar za lečenje pacijenata poput vas, obezbeđujući najviši nivo znanja i veština u lečenju širokog spektra stanja.

KOJA MEDICINSKA STANJA LEČI ?

Specijalisti u Fizio A Plus našli su ovu terapiju korisnom za lečenje sledećih područja :

• Modrice i uganuća,

• Rehabilitacija nakon operacije,

• Sportske traume,

• Poremećaji mišića i tetiva,

• Neuropatije,

• Ožiljke na tkivu,

• Poremećaji kičme i perifernih zglobova,

• Poremećaji vaskularnog i limfnog sistema,

• Ortopedski poremećaji perifernog nervnog sistema,

• Sanacija karličnog dna ,Akutni i hronični bol.

Tecar je posebno koristan za ublažavanje bolova i antiinflamatorne svrhe. Koristi se za lečenje akutnih ili hroničnih stanja u mišićima i zglobovima.Terapija pomaže u prekidanju začaranog kruga bola, upale i ukočenosti, poboljšanju pokretljivosti zglobova i poboljšanju procesa zarastanja.

PREDNOSTI TECAR TERAPIJE ?

• Brži funkcionalni oporavak. (Blagotvorni efekti su očigledni već nakon nekoliko tretmana, a poboljšanja se mogu uočiti čak i 24 sata nakon tretmana).

• Lečenje je bezbolno i opuštajuće.

• Tretmani su sigurni i imaju visoku terapeutsku efikasnost.